یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
کد خبر: 1176265
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
اراک

حوزه/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پویش چشم به راهیم در استان مرکزی از ۲۰ مرداد ماه کار خود را شروع کرده و تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داد تا استقبال خوبی از زائرین عبوری از استان مرکزی بعمل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: برای ارائه خدمات حداکثری به کاربران جاده‌ای بویژه زائران کربلای معلی که عابر جاده‌های استان هستند، همسو با مجموعه اقدامات تخصصی، برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود :ایجاد امنیت و رفاه بیشتر در صورت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، ارتقاء کیفیت رویه آسفالتی راه‌ها، افزایش ضریب ایمنی و بخشندگی در شبکه راه‌های استان و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله اقدامات شاخصی است که بطور ویژه در طول ایام اربعین و حتی پیش تر از آن شروع و عملیاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: همسو با اقدامات مذکور، فعالیت‌های فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد که مهم‌ترین آن برگزاری پویش چشم به راهیم بمدت ۱۵ روز، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی از فعالیت‌های سازمان از جمله آخرین وضعیت راه‌ها و نحوه جابه‌جایی زائران، تولید محتواهای مختلف آموزشی و فرهنگی در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان می‌باشد.

جهانی خاطر نشان ساخت: پویش چشم به راهیم در استان مرکزی از ۲۰ مرداد ماه کار خود را شروع کرده و تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داد تا استقبال خوبی از زائرین عبوری از استان مرکزی بعمل آید.

لازم به ذکر است که محل اجرای این پویش در کیلومتر ۲۲ محور اراک - سلفچگان واقع در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی قزل پارک می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha